Ziggy kommer



Idag är dagen när Ziggy kommer.... om det är någon som lyckats missa det. Jag drar iväg med planet som går 9.50 från Skellefteå och kommer hem med sista planet ikväll kl 22.10.  Hannah kommer att vara här under dagen och umgås med de andra hundarna :)

Nu har perkulatorn jobbat klart så jag sitter med första koppen. Två koppar till, sen ut med hundarna. Får väcka dem först, för de tycker att det här är fasligt tidigt. Jag måste ner i tvättstugan en sväng åxå, körde igång ett par tvättar igår, måste ta ur torktumlaren och lasta in nytt. Hoppas ingen av grannarna planerar att tvätta idag, för jag kommer ju inte hem förrän kring midnatt.

Nä, bäst kolla så jag har fått med mig allt. Inte så många grejjer att hålla reda på, men man kan lika fullt glömma nåt viktigt. Ha en bra dag allihop, och kom ihåg att fylla den med nåt värt!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åååh så spännande!!! Misstänker att ni möts på Arlanda ungefär nu nån gång då, det är verkligen speciellt... Ska bli roligt att följa er här! :)

2011-02-01 @ 17:14:08
URL: http://livetmedtoby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0