Fredagkväll igen



Då var jobbarveckan slut igen. Jag har varit ute med hundarna och nu väntar en lugn kväll framför tvn. Alla som känner mig vet att jag gör mitt bästa för att vara vaken till kl 22. Att lägga sig före det känns lite för vekt.

Nu är det inte många dagar kvar innan jag hämtar Ziggy. Det ska bli otroligt spännande :)  Vad ska Molly säga?.. fniss... Hon är den som har mest att säga överhuvudtaget.

I morrn hoppas jag på härligt promenadväder. Hoppas även att de snart börjar bygga balkongen här så att den hinner bli klar till sommaren. Skulle gärna se att jag fick ny matta i köket och hallen snarast åxå. I övrigt har jag allt jag kan önska mig och är hur nöjd som helst med allting :)

Kanske blir en Laphroaig ikväll....  skulle sitta fint.  Ett glas rött till maten åxå. Man vet aldrig, hux flux blir jag så pratsam så jag gör ett inlägg till på bloggen senare ikväll, hahahahaha

Goafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0