Lagom pigg.



Känner mig trött .... har sovit hela natten, men känner mig lite sliten.  Jag märker så tydligt när något har tagit energi. De senaste dagarna har jag varit irriterad och upprörd på ett par personer som lovat saker men det har visat sig vara för mycket svammel och för lite substans. Detta har tagit på krafterna märker jag. Nu vid 45 har jag lärt mig hur jag fungerar, och känner hur saker och ting påverkar mig. Det är ganska häftigt :)

Strax dags för morgonpromenad, hyfsad temperatur ute. Sen ska jag jobba med dem enskilt utomhus idag. Hoppas jag möter några andra hundar då...  

Jag längtar till starten på lydnadskursen i mars. Ska bli hur skoj som helst :) 

Nä, bäst börja rotera. Om 20 minuter ska jag möta Cilla vid korsningen, vi ska ta en promenad upp mot backen.

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Anna

Låt igen ta din energi.. bra att du är medveten, då kan man också göra något åt det:) Kram

2011-01-27 @ 10:42:17
URL: http://www.annaskonstsida.blogspot.se
Postat av: Eva

Läääängtar heter det....!!

2011-01-27 @ 15:58:52
Postat av: Maria

Ja Anna, för att förändra måste man vara medveten :)

Eva, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-01-27 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0