Måndag igen

Då var det en ny dag igen, ny vecka. Trodde inte att det var sant när jag nyss tittade på ute-termometern. 0.8  PLUS :) :) Vadan detta??  Det är verkligen av eller på, igår var det ju -20. Gladast av alla blir nog Molly. Hon har redan fått lite päls under magen och på insidan benen, där hon var helt kal förut. Detta trots att hon har kläder när vi är ute. Lilla gumman....

Perkulatorn puttrar, hundarna sover, det är faktiskt lite ljust ute....  mysigt :)  Kl 11 börjar jag jobba, så jag hinner en rejäl promenad med hundarna innan det är dags. Måste ner i tvättstugan åxå, allt hann inte torka i tumlaren igårkväll, så jag får inte glömma gå ner och tömma nu på morgonen.

Sådärja, nu har jag hällt upp första koppen kaffe med en skvätt grädde i. Det är en härlig start på dagen :)

Nä...  dags att läsa norran.se   

Gomorron 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0