Ny dag :)

Då var det en ny dag igen. Ny och helt oförstörd :)    som jag kan fylla med det jag tycker är värt.  Jag ska strax gå en promenad med hundarna, sen tänkte jag städa lite. Eftersom jag inte orkade vara vaken särskilt länge igårkväll tänkte jag försöka vara uppe lite längre ikväll ... fniss...  Ska försöka mig på att laga nån god mat med tillhörande efterrätt. Efterrätten blir pannacotta med vanilj och passionsfrukt i alla fall.  Grädde, vaniljstång, gelatinpulver och passionsfrukt. Kan det bli enklare? 

Idag är det plusgrader ute. Kan bli milsrundan idag, promenad kombinerad med div träningsmoment för hundarna. Blir bra.

Nu har jag druckit mina tre koppar, så nu är det dags att ta ut hundarna.  Ha en bra dag allihop och kom ihåg att fylla den med nåt värt!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Åsa G

Ja vilket underbart väder det blev idag =)

2011-01-29 @ 15:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0