En tid för att tala... en tid för att vara tyst.

jo jag vet... ibland kan man tjäna på att vara tyst.... men... det är ytterst sällan jag bryr mig om att tjäna på nåt :)  Därav tidigare inlägg. Jag är så oerhört glad och tacksam över de kommentarer jag fått, som ändå visar att jag är en bra människa. Tack för det mina vänner .... Nu lyssnar jag på Spotify igen... det är helt sanslöst vad jag har börjat lyssna på musik :)

Every day is so wonderful
And suddenly, i saw debris
Now and then, I get insecure
From all the pain, I'm so ashamed

I am beautiful no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way
Yes, words can't bring me down
So don't you bring me down today

Nu håller det på att vara dags att krypa isäng... i morrn är det jobb igen. KUL !!! 
Kelly är fortsatt piggare, vilket är en stor stor glädje i själen :) :) :) 

Nu knoppar jag...
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Åsa G

HÄRLIGT!! att du skriver att Kelly fortfarande piggnar på sig =))

2011-07-10 @ 23:18:13
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0