Hoppla



Den här dagen försvann väldigt snabbt. Jobbade några timmar, sen ut med hundarna. Jag delade på dem och gick med Paddy först en lite längre sväng, sen gick jag med Molly och Kelly en kortare runda. Jag har stökat lite med tvätt också... tvättat upp lite hundfällar och filtar bland annat.

Det har varit sanslöst varmt! Min plan om att kunna cykla en sväng med Paddy grusades i och med värmen. Får se hur det ser ut i helgen. Till middag blev det en grillad kycklingklubba med lite sallad och en kall öl. Efter maten hällde jag upp ett glas vin, men hann bara dricka halva glaset, då ringde Pernilla och undrade om vi skulle ut och rida en sväng. Sagt och gjort. En tvåtimmars långsam tur blev det. Det värsta är att jag måste få hit hovslagaren... IGEN !!!  innan vi kan rida ut igen. Trist men sant. Ska ringa honom i morgon och höra hur han har det i värmen.

I morgon är jag ledig, sen jobbar jag på söndag igen. Jag hoppas på lite svalare väder... skulle vara skönt att springa en sväng... fast inte i den här värmen då. Länge sen man gick milen åxå... fast samma där... inte i den här värmen.

I morgon måste jag försöka komma åt att filma när Molly plockar smultron. Oj va hon älskar smultron lilla gumman :)


Hon är så fräsig lilla MOlly :)



Medans Paddy, som vanligt, kör den coola stilen...


Kelly... min solstråle.

Nä, Hoppla vad klockan är mycket.... dags att koja tror jag bestämt.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0