My life is brilliant



My life is brilliant
my love is pure
I saw an angel
of that I´m sure

Igårkväll var jag faktiskt ut. Jag kände att det var ok att lämna hundarna några timmar och gå ner på semesterpuben. Jag gick kring 22 och kom hem precis efter  midnatt... och det var fantastiskt roliga timmar :)
Började med att gå iväg till Malin, Monkan och co  där vi surrade en stund och drack vin. Sen gick vi vidare till puben (efter en mellanlandning hemma hos Monkan för ett halvt glas vin till )  Det var så fantastiskt roligt... helt underbart att kunna stå ute i parken .... i sommarklänning....   prata och skratta... blandat med några varv allvar. Många frågar hur det går med Kelly, om hon mår bättre. Jag är fortsatt helt fashinerad över hur många som följer och engagerar sig i, både Kelly, och min blogg.  Igår kväll fick jag höra saker som glädjer mig enormt, ord som ligger som ett mjukt fluffigt täcke inom mig. Det som är nästan mer otroligt är att det inte bara var En människa som sa så fina saker till mig, det var flera. Jag känner mig väldigt uppskattad och omtyckt och DET mina vänner, det värmer.

Att vara omtyckt... att vara en som människor kallar inspirationskälla och glädjebägare, Att vara en som faktiskt påverkar människor positivt. Att kunna beröra och inspirera, engagera och glädja andra. Att få höra: Fortsätt med precis det du gör, för du gör det så Bra..... DET gör mitt liv Brilliant.

Gomorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0