Nä Pippi Långstrump, ska vi gå isäng :)



Ok... nu har jag räknat till 10 .. .fniss...   Hann bara räkna till ett eller två innan jag publicerade föregående inlägg. Kanske lite förhastat.. men...   nåja. Det är som det är.

Nu ska jag i alla fall krypa isäng bland hundarna. De har somnat för ett tag sedan, direkt efter kvällspinket närmare bestämt.

Vackert ute nu.... stilla.... endast lätta svajningar i trädtopparna ... hoppas det blir svalare i morgon så att man kan vara ute mer. 

Nä hörrni, gonatt med er. ... och förresten.... jag skrev ju ett inlägg om hur människor berättat hur bra jag är. DET tar jag till mig. Att En människa tycker illa om mig... det kan jag utan problem ta. Den promillen är försumbar :) :)

Sov Gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0