Solstråle



Gomorron, då var det en ny dag igen :)  20 grader och klarblå himmel i skrivande stund. Det verkar bli ännu en varm dag. Överdrivet varm skulle jag vilja säga.   Ska bara dricka upp kaffet, sen gå ut med hundarna, innan det är dags att kamma till luggen och gå och jobba.  Inatt drömde jag att jag jobbade på restaurang... det var en blandning av westmans och värdshuset i Burträsk.... chefen var Kenneth Burman.... hahahahaha.....   Jag la upp en grillbiff med stekt potatis, på ett kaffefat.... ja gud va snurrigt.... fniss....   Drömmar kan bli hur snurriga som helst :)

Nä, nu har jag pratat bort en bra stund i telefon med Eva, så nu får jag lägga på en rem. Ha en bra dag i solen

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0