Söndagens guldkorn :)



Då börjar söndagen lida mot sitt slut. Tänkte visa mina reflektioner över dagen innan jag kryper isäng. Eller... ja.. först ska jag och Hannah gå ut med hundarna en sista kvällsrunda.. men SEN är det krypisäng som gäller.

Dagens guldkorn

Morgonpromenad med Pernilla och hundarna
En god kopp kaffe efter promenaden
Ett lysande träningspass med Kelly
En härlig promenad med Bara Paddy
Ett besök på hundklubben, några lysande varv på agilitybanan med Molly
Superhärligt väder hela dagen, inte för varmt.... sådär perfekt :)
Hannah kom hit och ska sova över :)
En superb middag: entrecote m vitlökssmör och ett glas rött.
Utöver dessa guldkorn finns fler idag... jag har mailat några människor och tackat för visat stöd och engagemang.
Nu blir det kvällsrunda......  Hoppas ni haft en bra dag, som ni kunnat fylla med något värt!

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0