Tisdagen slut

Det har varit varmt idag åxå, även om det inte varit klarblå himmel och sol. Det har varit ömsom sol, ömsom moln, men varmt som sagt var. Jag har varit ute med Molly och plockat smultron :)



Har även varit ute med Kelly på gården och tränat lite.   "Rutan" och "hopp"





Det blev ingen tur på agilityplanen, Hannah och Milo kom hit och vi for till Pernilla och Nils och lagade middag och åt tillsammans. För en stund sen gick jag en kvällsrunda med hundarna. I morgon ska jag en sväng in till stan på Arbetsförmedlingen, sen köpa två nya skor till My Way....   sen blir det väl att åka hem igen :)   På kvällen är det agilitykursen, så dagen blir nog fullspäckad.

Lägger in en filmsnutt på Mollys premiär på agilitybanan... hon har bara provat En gång än... men det ska bli superskoj att jobba vidare :)



Nä hörrni... klockan går :)    Jag och Hannah ska upp på vinden och hämta ner madrasserna, hon ska sova här :)  Hoppas ni haft en ljus och bra dag :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Annica

Sötaste bärplockerskan ever!!! :DD

2011-07-26 @ 23:43:15
Postat av: Anki

GullegullegulleMolly alltsååå! =D

2011-07-27 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0