å herregud så trött

Nu är jag på väg isäng å det snaraste ... ögonlocken kämpar förtvivlat för att hålla sig uppe såpass länge att jag hittar till kudden, sen halkar de nog ner skulle jag tro. Efter jobbet blev det en 45-minutare med hundarna, sen har det varit tv-soffan som gällt ända fram tills för en kvart sen, då jag tog ut hundarna för sista pinkrundan, borstade tänder, smorde det som skulle smörjas, baddade det som skulle baddas, och nu ska jag med glädje krypa under täcket.

I morgon är jag ledig, hoppas jag är mindre ostadig då ...   och Ja Åsa, det gjorde förbannat ont, och gör så fortfarande ....   men i morrn är det förmodligen bra igen :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0