Äntligen

Nu känns det betydligt lättare, och det är inte bara för att Skellefteå AIK slog Luleå i hockeyn :)

Det kändes inte så värst bra på förmiddagen, men fram på eftermiddagen så började jag känna mig bättre. Nu känns det, om inte helt bra, så betydligt bättre. HOppas utvecklingen håller i sig :)

Ikväll var det hundträff och det är så himla kul att vi kan träffas och träna bredvid varandra. Nästa gång, om det inte är så kallt, ska jag ta Molly med mig. Det är bara Kelly som pallar den där sortens uteträning än, även om hon såg ut som en räka i slutet, hon frös.

I morrn är det jobb igen, och det är fredag. Hannah och Lukas kommer hit i morrn kväll. Hannah ska vara här i helgen eftersom hon jobbar på OK.

På lördag åker jag ner till Övik och hämtar en hund som ska vara här på jour :)  Spännande. Hon heter Katy, och det borde ju borga för att hon passar in i familjen :)

Strax dags för sista rundan med hundarna, sen hopp isäng.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0