Dramatik


Den som säger att det är dött att jobba på ICA, misstar sig :) Idag blev det kanske Mer dramatik än man kunde önska. Jag menar... om någon kund (läs Chrille Holmström) halkar omkull inne på ICA, det är ju EN sak. det hör ju mer till det vardagliga att HAN eller Hans familj .... hittar på nåt.. fniss...

 Idag var det mer av det dramaturgiska slaget. En tant... eller ja.. kvinna, ramlade i entren och det bara sprutade blod. Jag var först framme, kollade snabbt, sen sprang jag efter pappershanddukar. Jag såg pannbenet. Förstår ni`? Det var ett hål rakt in, så jag såg pannbenet. DET var INTE trevligt. Efter diverse om och men så hade vi fått iväg kvinnan till vårdcentralen. Jag hämtade en hink med vatten för att spola bort blodet utanför entren. Jag skurade blod från väggen och golvet i entren.... fattar ni? Det var INTE kul. Men.. jag tror det gick bra i alla fall.

 Efter jobbet gick jag en dryg timmes koppelpromenad med hundarna, det var super, eftersom det fortfarande är ljust efter jobbet. SÅÅÅÅ skönt slippa gå i kolmörkret. Nu är det sängdags här, ska bara ta ut hundarna en sista gång. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0