Fick en TV



Har aldrig hört talas om att någon FÅTT en tv i present... av sin dotter... bara för att. Jag har världens bästa barn, det är jag väldigt medveten om, men att jag hade en dotter som är så generös och varmhjärtad som Hannah...

Hon åkte helt enkelt till stan och köpte en 42 tums platt-TV till mig i gåva. Vad säger man? Jag blev helt stum... mållös.. men nu när jag suttit och tittat på den medans hon är och jobbar, så har tårarna rullat på kinderna. Jag är SÅÅ rörd... SÅÅ glad... SÅÅ imponerad! Vad har jag gjort för att förtjäna mina barn? Det kan man undra.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Tina

Så himla snäll :)

2011-03-26 @ 22:57:44
URL: http://tafvelin.blogg.se/
Postat av: Maria

JAAAA, visst var det snällt! :)

2011-03-27 @ 08:35:21
Postat av: Cilla

Sååå snäll hon är! Du måste ha gjort allt rätt! Kan du delge mig hur du gjorde så..... :)

2011-03-28 @ 08:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0