Glädjespridare

Igårkväll, innan jag loggade ut från Facebook, skrev en bekant, en ytlig vän, en fb-vän till mig på chatten.

-Du är en riktig glädjespruta på ICA.
-Du är en riktig glädjespridare ska du veta.

Två meningar som betyder så himla mycket, som gjorde att jag somnade med ett leende på läpparna, och en känsla av jättestor glädje inuti.

Tänk så enkelt egentligen. Att tala om för någon att den är en källa till glädje kan göra en stor skillnad för den människan. Inte bara den dagen, utan en stor skillnad överhuvudtaget.  Jag menar, nästa gång jag går på jobbet, på måndag alltså, så lär jag inte vara bara 166.5 cm lång, jag lär nog ha vuxit och kommer att mäta åtminstone 168 cm. Så känns det.

Hannah kommer ju hit idag, och om allt går enligt planerna ska hon ha med sig en sak till mig :)  Vet inte än om det går att genomföra, så jag avslöjar inte vad det är, men Hannah ska köpa sin ömma moder en sak, och den saken är inte fy skam ska jag säga. Jag fotar och lägger in senare idag. :)

Ha en kanonbra lördag och fyll den med nåt värt.

Gomorron

Kommentarer
Postat av: HANNA

Vad roligt!



Kram,

http://hannalovisasol.blogg.se

2011-03-26 @ 09:47:16
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0