Måndagmorgon

Eller... förmiddag... snart mitt på dagen faktiskt. Om en halvtimme börjar jag jobba :) Morgonpromenaden avnjöts på skoterspåret. Gick samma vända som igår, och de flesta andra dagar åxå för den delen. Sååå härligt så det liknar ingenting. Solen sken, fåglarna kvittrade, hundarna var duktiga, ja... det var som i en film :) Väl hemkommen gav jag hundarna mat, åt frukost, kollade mailen, läste norran på nätet samt aftonbladet på nätet, betalade räkningar. Nu har jag kammat till mig och ska snart kränga på mig uniformen för att marchera iväg på jobbet. Tänk... i afton när man slutar, är det fortfarande ljust ute.... det ser jag fram emot :) Hade tänkt hinna filma lite träning med hundarna nu på förmiddagen, men tiden gick så himla fort. Hoppas ni får en bra dag i solen, och ni som inte har sol, hoppas ni får en bra dag i alla fall :) Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0