Naglarna sitter som berget!



På min egen blogg har jag rätt att tycka synd om mig själv :)   På zumban, när jag skulle flytta ett bord, vek sig ett bordsben och jag klöste fast mig på nåt sätt. Detta fick till följd att jag bröt av nageln så det började rinna blod. Jag kan säga så mycket att det gjorde, och gör fortfarande, VÄLDIGT ont. Det blir ju rent pinsamt att komma på jobbet i morrn om man är såhär handikappad! Det går ju knappt använda fingret på tangentbordet.... Men tills i morrn kanske det har lättat något.

Nu ska jag gå ut med hundarna en sista sväng, sen krypa isäng ... efter tandborstning på mig och Ziggy, krämer å div. andra kvällsritualer. Hoppas ni får en god natts sömn :)

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Åsa Gusafsson

Å så jävla ont det måst gjort och gör säkert fortfarande

2011-03-07 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0