över 100 läsare idag

och bara EN kommentar.... det är usla odds.... fniss


Kommentarer
Postat av: Maria

Då kan jag också kommentera bara för att du ska få en till, hihi :) jag tycker det är märkligt att anonym inte vill visa vem denne är. Blir liksom lite läskigt då.

Fortsätt krya på dig och mys med hundarna. Får hoppas att ditt skov inte håller i sig så länge. Låter fruktansvärt jobbigt det där. Många kramar till dig. /Maria

2011-03-14 @ 20:21:27
URL: http://tjarve.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

100 st?? Folk är inte lika intreserade av att läsa om mig :D haha

2011-03-14 @ 20:33:40
URL: http://tafvelin.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för kommentarerna Maria och Tina :)

103 läsare idag ... men vad TÄNKER de som läser... DET skulle vara intressant att veta. 192 sidvisningar... några måste vara intresserade utav vad jag säger i alla fall. Alltid något.

2011-03-14 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0