Trött och slut



Idag har jag varit på utbildning i stan hela dagen. från 8.30-16.00 har det handlat om livsmedelshygien. Det var ett härligt gäng, och en kanonbra snubbe som utbildare, så dagen har gått så himla snabbt. Däremot är jag nu HELT slut. Jag kom hem kl 18., bytte kläder, gick ut med hundarna, gick på hundträffen där vi var jag, mina hundar och ett par till med sin hund. Det var jättebra :) :) :)   Alla skötte sig exemplariskt, och det var en bra start för Ziggy tror jag, att det inte var mer än En hund till. Nog för att han är van fler hundar än så från hundhemmet, men det känns ändå bra att börja i mindre skala. Den femte hunden som var där skötte sig åxå exemplariskt, så även deras ägare , ett jättegulligt par :)  Nästa torsdag borde det blåsa mindre kallt... hoppas jag i alla fall... så att det kommer fler på träffen. :)

Jag är helt slut.... ska försöka gräva ihop nåt att äta... vilket jag inte gjort än... sen ut med hundarna, därpå isäng. I morrn är det jobb igen, och fredagkvällar brukar jag vara HELT slut, fastän jag varit ledig torsdag.... så det blir faktiskt riktigt intressant att se hur jag är i morrn kväll. Kanske klarar jag mer än man tror :)

Nu ska jag mysa med hundarna en stund.
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0