En händelserik dag

Oj vilken härlig dag jag har haft :)   Började med kaffe och morgonpromenad... som vanligt. Sen kammade jag till mig och tog bussen in till Burträsk 9.30   Eva hämtade mig där, sen for vi hem till henne och drack kaffe och provkörde en sportbil :)   Sen blev det lunch på Herrgården där vi satt i två timmar och surrade och skrattade, efter det en vända på byn och gick in i alla affärer som finns... förutom jakt och fiske... men de hade lix inte öppet :)   Kl 14 tog jag bussen hem igen och gick ut med hundarna. Eftermiddagen och kvällen har varit lugn. Hade tänkt vara ute mer, men det har regnat, så jag valde bort det. Vi har myst i soffan istället :)



Det var härligt det åxå :)

Nu har jag varit ute med hundarna, tvättat mig och borstat tänderna. Jag hade en massa djupa funderingar jag hade tänkt skriva ner, men jag är för trött... så de får vänta tills i morrn. På tal om i morrn så ska jag jobba på ICA 12-18 i morrn ...  Det ska bli kul att träffa kunderna igen :)  Men nu... sova.

Gonatt allihop! Hoppas att Ni åxå haft en bra dag som ni kunnat njuta av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0