Idag



Dagen började just innan gårdagen slutade, på nåt sätt. Jag har pga halsen och förkylningen, sovit knappt nåt. Det är den manliga sidan av mig som haft företräde... fniss... och det har varit Väldigt synd om mig. På förmiddagen bokade jag av mitt möte på Af, kände att jag inte var i form för att träffa en handläggare på Af för att göra en handlingsplan. Till det krävs mer energi än jag hade då. Efter att ha gurglat i saltvatten ett antal gånger, druckit kaffe, ätit x antal halstabletter.... så kände jag mig i form nog att åka med Pernilla till Boliden. Till Hannah och Milo :)  Lukas jobbade och kom hem strax före vi åkte iväg igen, men dagen har varit fantastisk :)

Vi åt en supergod middag som Hannah lagade: Helvetiskt gott heter det, och det ÄR helvetiskt gott :)

Lille Milo blev så glad när jag kom, och man blir inte LITE stolt när han vill upp till "mormor" hela tiden :)

När jag kom hem, kl 18, tog jag en timmes promenad med hundarna, sen har vi suttit i soffan och degat.... ska väl dit en vända till innan det är dags för en kvällspromenad, en kort en i alla fall, sen isäng.

Hoppas det blir lite sol i morgon åxå... man blir ju så himla glad av solen :) 

Nä, nu ska här degas med hundarna. Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0