Kvällning

Dagen börjar ticka mot sitt slut.... och jag är helt färdig, så det passar perfekt att få krypa isäng.

Har varit till lillebror och uppvaktat honom :)  Det var jättekul. Tyvärr blev jag lite yr så Pernilla fick skjutsa hem mig. Hon och Hannah hjälpte mig ut med alla hundarna, sen har det varit stilla lugnt. Nu ska jag försöka komma mig ut på gården med hundarna så att de får pinka, sen kryper jag isäng.

Att vara inne i ett skov..... det är, inte hopplöst, men åtminstone fruktansvärt jobbigt. Jag KÄNNER att det inte är över... Det känns så VÄL när skovet är över, då lättar trycket i örat och skallen, då känns det mer naturligt inne i huvudet.... men så är det inte än. Förbannat åxå... rent ut sagt....

Nä, nu ska jag inte skriva mer om det.... utan jag ska helt enkelt försöka sova och hoppas att det blir bättre tills i morgon.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0