Mina modeller.....



Ja... inte så lätt att få ett foto där alla ser normala ut, det vet man ju sen förut... fniss

Dagen idag har varit blåsig men bra. Häromdagen när jag tog en promenad med en vän, och hon frågade hur det kändes med yrsel osv så kände jag att det lixom är dags att "sänka normen" Öronen är jättelock och det är fulla skallen med tinnitus, från båda håll... förut var det bara vänster öra... men nu är det nog så att "normalläge" är precis det som är nu....  så .... som det är nu är Bra.

Det har blivit mycket promenader och träning med hundarna idag. Det har gått superbra, men Paddy är orolig och ängslig när det blåser och  fladdrar och låter..... när vi ska träna vill säga. När vi kommer så att jag kan släppa honom lös, då är allt sånt där som bortblåst minst sagt... fniss.... DÅ är han hur säker som helst :)

Nu blåser det knappt någonting alls.... Visst är det typiskt, att det ska närapå storma på dagarna, och vara lugnt på nätterna!  Det har regnat några små korta skurar åxå, men det var inte mycket. Få se hur det blir i morgon...

På tal  om mina modeller.... När Pernilla och Hannah var..... undrar hur gamla de var.... minns inte... men de kan inte ha varit mer än... 6 och 8 kanske  ... då var de i Stockholm med sin pappa...   När de var ute på stan en dag, kom några modell-typer (vet inte vad det heter på fackspråk, men de letar nya modeller) och ville ha Hannah och Pernilla som barnmodeller till HM-katalogerna :)   Det var däremot den sista dagen de var där innan de skulle åka hem igen, så det blev inget, men det var rätt fränt. 

Jag har väl berättat om den gången JAG blev erbjuden att vara fotomodell?    Ja... det är inte ens nåt att skryta om, men man har skrattat halvt ihjäl sig många gånger åt det. Det var Piller, i Burträsk som frågade. För er som inte vet vem Piller är... så är han.... vad ska vi säga.... lite speciell. Fotograf, javisst... men....   jävligt äcklig rent ut sagt.... fniss....  Ska väl åxå tillägga att det är 15 år sedan detta begav sig.

Hans idé var att jag skulle springa över en äng med nåt genomskinligt vitt tyg som klänning (naken under) och hålla i en hel västerbottensost. HAHAHAHAHAHAHAHAHAA.... Nu skrattar jag så högt så hundarna flög rakt upp ur sin sömn.   Det skulle vara reklamfoton. Jo, jag tackar jag.... HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH.... med en hel västerbottensost... HAHAHAHAHAHAHAHAHA barfota.... springande sådär lätt och luftigt... HAHAHAHAHAHHA

Nä... hahahaha.... bäst jag går ut med hundarna innan jag skrattar ihjäl mig... hahahahahahahahhaha



Kommentarer
Postat av: benny ceder

Asgarv!!! Ha han va ju LITE gubbsjuk den mannen. Men vilka bilder jag fick nu...:)Första stegen fjäderlätta sedan mer ocg mer böjd rygg. tillslut så skulle din kroppshållning vara ungefär som Gollums..:) med en ost....HAhahaha...:)

2011-08-30 @ 16:10:19
Postat av: Maria

jamen precis... vafan väger inte en HEL västerbottensost?? hahahahaha

2011-08-30 @ 18:26:30
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0