Mors Dag, del 2



 Den här underbara Hibiskusen fick jag av mina älskade barn, plus deras sambos :)   

Det blev morsdagslunch från Vestmans. Vi tog maten hem till Pernilla och Nils och åt där



Sen blev det kaffe, kladdkaka, jordgubbar och grädde. Det var smaskens, även om Kladdkakan gjorde att jag började må lite halv-illa.... magen säger till ifall det hamnar utanför LCHF. Men... Halsen mådde sämre än magen, så det fick bli som det blev.  Hann åxå mysa lite med Milo




Efter morsdagsfirandet har jag mest tagit det väldigt lugnt och försökt kurera min hals. Provar alla huskurer jag får tips om, för jag har verkligen inte tid eller lust att bli förkyld. Spring-gruppen startar på tisdag, och då SKA jag springa.

Hundarna ligger och tuggar märgben... det blev en vilodag idag åxå för dem. Vi har varit ute på en runda där de fick springa lösa nu på aftonen, men sen blir det nog bara en väldigt kort pink-runda. Ska försöka se "solsidan" som jag inte följde förra gången, men eftersom alla sagt att det är så himla kul, ska jag försöka följa serien den här gången.

Jag har ätit 10 hela vitpepparkorn, druckit två glas rött vin, snart ska jag koka upp vatten och salt att gurgla med. Finns det fler tips så tar jag gärna emot dem. Förkylningen ska Väck.

I morrn ska jag in till stan på AF, sen till Boliden och äta middag hos Hannah och Lukas :) :)

Nu blir det soffan med hundarna.

Kommentarer
Postat av: Åsa gustafsson

Jag har också varit drabbad av förkylning ett tag. Min huskur är att lägga två halstabletter typ vicks i varmtvatten och dricka. Det tycker jag hjälper

2011-05-29 @ 20:00:54
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0