Mors Dag

Idag är det Mors dag, och jag har så fruktansvärt ont i halsen. Försöker dricka kaffe nu, men man kan inte säga att det går lätt att svälja. Inatt kände jag mig febrig också... får se hur detta slutar. Jag och Pernilla hade tänkt springa idag, men det kan jag säga direkt att det blir inget av med det.

 Fram på dagen kommer Hannah, så vi ska träffas och umgås tillsammans med Pernilla och Nils. Jag ska ringa till min bror och be honom åka på mammas grav med en blombukett, han får hälsa från mig och säga att jag är sjuk :)

Nu ska jag gå ut med hundarna, går till avlägget nedanför 4:an och släpper de lösa... eller... Kelly och Molly har jag sällan koppel på överhuvudtaget nuförtiden, men Paddy ska jag släppa så han får springa idag åxå.  Ziggy får springa lite i långlinan.  Det blir inomhusträning idag. Kelly jobbar på att ta apportbocken stadigt i munnen, samt "stå". Ska jobba vidare med de momenten för hennes del.

Ha en bra Mors Dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0