På tillfälligt besök i din butik

Idag har jag ju jobbat på ICA...  åhh så kul det var att språkas med kunderna igen!
- Är du tillbaka?
- Men gud va kul, är du tillbaka?
-Förstod chefen att du är oumbärlig?
- Kul att se dig!

Det är några av kommentarerna jag fått idag, och det värmde så fantastiskt mycket :) 

Tänk... det behövs inte långa haranger, inte några utläggningar i c-uppsats-typ, inget märkvärdigt alls, för att få en människa att känna sig uppskattad. Känner man sig uppskattad så ler man med hela kroppen och blir alltigenom GLAD :)  Tänk på det allihop!

Hundarna har somnat. Ska väcka dem för att ta ut dem på sista pinkrundan, sen ska jag isäng. Jag är supertrött. I morrn ska jag in till stan och AF igen.  Egentligen är det vansinne att åka dit redan i morgon.... har ju inte fått papprena från FK som jag ska lämna in... så jag har egentligen inget där att göra... kanske ringer dit på morgonen och ber att få en ny tid.

Jag och Pernilla ska stanna till i Burträsk och kolla på hästarna vi ska ha som sommarhästar i sommar. Spännande :)

Nä, nu ut med hundarna, sen isäng.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så sant, det behövs inga stora ord för att visa en annan människa uppskattning. Huvudsaken är att det är ärligt menat. Ett vänligt ord behöver man aldrig ångra! :D

2011-05-16 @ 20:55:14
URL: http://fabulousforty.bloggs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0