Sista dagen med gänget !



Morgonpromenaden med hundarna är avklarad, kaffet drucket, nu ska jag äta frukost, sen kamma till mig för sista dagen på jobbet. Det här känns verkligen konstigt .... Att aldrig kränga på sig uniformen och då dit för att jobba igen...   

Har några tips om jobb som jag ska undersöka till veckan :)   Skönt att skovet är över så att man kan göra ett hyfsat piggt intryck....   :)

Fredag... eftersom hela veckan lixom försvann i ett töcken, så ska jag verkligen ta vara på den här dagen till max. Jag ska fylla varenda timme med nåt värt.  Det blir en härlig dag!

Jag har bakat en bananpaj som jag ska bjuda på idag... Sista dagen med gänget.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0