Smyger sig på



Dagarna går så snabbt.... Den ena hinner knappt ta slut så är nästa där och smyger sig på :)

Inatt har jag vaknat några gånger och tagit en halstablett... så nedra ont i halsen. Det måste kureras så att jag är pigg på tisdag, när "spring tillsammans" - grupperna startar :)  Det ska bli så himla kul.

Jag har varit ute på morgonrundan med hundarna. Det var kallt och grått.... bara 5 grader... kylskåpskallt alltså. Få se fram på dagen om det blir någon längre promenad, alternativt att det blir några träningspass med hundarna var för sig. Sen på eftermiddagen blir det att fara och uppvakta Pernillas sambo, som fyllde år igår. De jobbar i huset och står i, eller rättare sagt Utanför huset. Nils har tagit ut lite skog bakom huset så att det blev mycket ljusare på tomten, han har även byggt en altan. Pernilla håller på med att gjuta egna krukor, stora, som hon ska ha både på altanen och på den nya grus-rabatten. De är så himla duktiga!

Var ju förbi Hannah en sväng igår, tyvärr jobbade hon, så jag hann inte träffa henne, men jag hann se hur fint HON gjort på deras balkong :)  De är så superduktiga mina tjejer och jag är världens stoltaste mamma :)



Jag funderar på att släpa runt med dammsugaren några varv idag...  Ska dricka lite mer kaffe medan jag funderar på den. Vila ska jag åxå. Vila och kurera halsen.



Ha en bra lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0