Summa sumarum

Dags att avrunda måndagen den 23/5 Fortfarande är båda öronen lock.... fortfarande är båda öronen proppfulla med tinnitus... ja du, som jag gnäller och gnäller så är det inte konstigt att någon i stockholm blir upprörd och måste be mig dra åt helvete. Nåja, i övrigt så har dagen varit bra. På förmiddagen var det sol, så jag hann med en riktig morgonrunda, samt träna ute med Kelly och Ziggy var för sig, sen blev det regn. Mellan skurarna hann vi ut på eftermiddagen ändå. Nu på kvällningen blev det sol och vindstilla, har du sett Malin E ?? !!! Sol och vindstilla!!! Nu gäller det att bryta till dygnet så att sol och vindstilla inträffar på dagen när dina barn ska vara ute och leka åxå :) :) Det fixar vi till i morrn :) Måste bara berätta.... Pernilla ringde från Hemavan. De hade ju hittat en Fin restaurang nu, som de missade igår. Restaurangen som Stig Strand driver. (Han är btw betydligt, BETYDLIGT rynkigare i verkligheten, än på reklamen på tv) Nåja, Pernilla och hennes två kollegor blev glada åt att få äta en god middag, och kanske ta en öl och ett glas vin till. Nähä... då var det fullbokat.... hela veckan. Ingen middag där inte. Ok sa de, vi får ta sibyllabaren då ...... NÄHÄ, då hade de semester IDAG bara.... hahahahahahaha.... så det blev en korv på statoil hahahahaha... Pernilla sa: mamma.... det här att jag är din dotter.... måste det förfölja mig hela livet? HAHAHAHAHAHAHAHA... ja älskade gumman, jag är rädd för det ! Hahahahahha.... Nåja... kan säga såhär... hon och kollegorna längtar till frukosten i morrn bitti :) Jag har varit ute på kvällspromenad med hundarna. Det var superhärligt. Sjön ligger spegelblank.... och häggen har börjat slå ut... samtidigt som det ligger snö kvar bakom johanssons åkeri... det känns lite kul och häftigt :) Nä, nu blir det sängen här. Dagen har varit bra, om bara tinnitusen och locket för öronen försvann så skulle det bli toppenbra :) Summa sumarum: En härlig dag är slut. Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0