Tro det eller ej

men det kanske håller på att släppa :)     Om inte tinnitusen vore så fruktansvärt högljudd skulle jag stryka kanske... men jag kan aldrig tro att tinnitusen brukar vara så här hög... då skulle jag väl inte klara av dagarna?  Nåja, det känns lättare i skallen i alla fall... hoppas att det fortsätter lätta... då kanske rent av jag känner mig pigg ikväll :)

Perkon är färdig, hundarna springer runt och busar, solen skiner.... strax dags att gå ut. Det känns som att jag kan ta mig åtminstone bort till återvinningen, det vore ju toppen, då kan hundarna få springa där på ängen en stund.

Sen får vi se vad dagen bjuder... går det sitta på balkongen tro, eller är det för kallt?  Får utredas när vi kommit in från morgonrundan.

Kom ihåg att fylla dagen med nåt värt.... 

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0