Waow... äntligen!



Idag är en såndär dag man bara älskar. Det är oerhört lätt att fylla dagen med något värt, när man mår bra. Har ni tänkt på det, ni som mår bra de flesta av dagarna? Eller är det så att när man oftast mår bra, så glömmer man hur bra man mår? Jag har gått en ordentlig promenad med hundarna, och jag blev så himla glad att tårarna trängde fram när jag var vid slalombacken. Hundarna sprang, det var soligt och fint... jag mådde inte illa, var inte yr... jag bara.... gick.... och det kändes bra :) :) :) 

Förut idag var jag och Pernilla till Burträsk på mammas grav. Idag är det 6 år sen hon dog. Tänk.... 6 år... fasen va snabbt det går.  Vi gjorde fint på graven, satte dit en ros-bukett och den vilande ängeln.

Nu tror jag att jag ska krypa isäng. Jag känner mig pigg och rask, men jobbar ju sista dagen i morgon, så jag vill vara utvilad och pigg i kroppen. Att vara yr och dålig tar så mycket energi så det är helt sanslöst... så.. nu gör jag kväll. :)

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0