äh, nu sover vi va?!



Då var måndagen slut. Ännu en härlig dag....  man är så lyckligt lottad ... och faktum är att jag uppskattar det åxå.   Långa härliga promenader med hundarna... lunch med bästisen..... snygg frilla... nya snygga ytterkläder som förmodligen är den bästa affär jag någonsin gjort....   pratat med Hannah och Pernilla i telefon....   jag menar....   Fy fasen va jag har det bra :) :)

Nu ikväll hade festkommittén möte, där vi drack kaffe och glögg, slog in en herrans massa paket, gjorde klart de sista förberedelserna inför skyltsöndagen....

Nu är det dags att krypa isäng. Jag är trött.... trött och oerhört glad :)

Hoppas ni haft en bra dag allihop, och att ni fyllt den med nåt värt, gjort bra val, och tar tillvara på allt det positiva som finns :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0