Då var det tisdag igen.

Morgonpromenaden promenerad, kaffet upphällt, norran läst . Sådärja, då kan dagen börja :)

Vet ni, igårkväll blev jag så himla glad. Eller, jag var glad redan före det här, men då blev jag ÄNNU gladare :)  Jag skrev på facebook att jag vill fortsätta ha in tips på artiklar att skriva om Bygdsiljum, i tidningen. Mitt mål är att i snitt ha två artiklar från Bygdsiljum varje vecka.  Det kan vara olika happenings, personporträtt mm. Då skrev en vän:

"Personporträtt ? Tjejen som trots sin sjukdom får så många andra i Byn att må så bra... både djur och människor. Skriv om Bygdsiljums Maria. Tjejen med Hjärtat på rätta stället ♥. Hon som adopterat hundar från utlandet, hon som känner till alla Bgm små skogsvägar. Jaaa skriv om henne !!!!"

Sånt blir man lycklig ända in i själen av.  Naturligtvis kan jag inte skriva om mig själv, men det värmer att människor tycker att man är bra.

Med den lyckan i själen tar jag mig an den här tisdagen :)    Jag ska jobba vidare med Paddy i nya selen, träna med Kelly och Molly, ta någon långpromenad, och ikväll avrundas dagen med ett core-pass.

Hoppas ni får en bra dag, och att ni fyller den med nåt värt.

Gomorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0