Dagen idag ...

Idag är det

20 år sedan pappa dog. Herregud så fort dessa år har gått!
Det är åxå  En av få dagar när jag legat i princip hela dagen, fastän jag inte varit yr

Nu är den här dagen i alla fall slut, och det känns helt ok. Jag ska ta nässpray, gardera mig med snytpapper, ett glas vatten, och halstabletter på sängbordet, borsta tänderna, ta ut hundarna, SEN ska jag krypa isäng.

Jag har legat i soffan i stort sett hela dagen. Ett par korta rundor med hundarna, inget mer. Jag har kokat vatten och rivit ingefära som jag lagt i det kokande vattnet... låtit dra en stund, silat... druckit.  Jag har pratat med världens bästa kompis Annica över ett glas vin (jo vi pratade i telefon, men vi drack vin ändå :)  )  Jag har sett tv, kramat hundarna, hostat, snörvlat.... ätit jättegott (tack och lov har jag smaken kvar)  Nu är jag supertrött och slut, och ska krypa isäng. Hoppas på nåt sätt vara frisk i morgon :)

I morgon är det hundkurs och zumba.  Det är åxå söndag och farsdag. Fira era fäder, ni som har några. Ha en god natt och sov gott. Hoppas ni haft en bra lördag :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0