Det börjar gunga.

Sol, blå himmel... snö på marken även om det var lite.  Det lockade verkligen till långpromenad i skogen med hundarna.  Kände mig lite sådär.... slut i kroppen.... men tänkte inte så mycket mer på det.

Vek upp på skoterleden lite bortanför Mikael Åström, det var så oerhört vackert.... knäpptyst....   men... började känna mig lite ostadig efter en stund.  När jag gått en knapp halvtimme i skogen kände jag att jag måste söka mig ut på vägen pronto, och komma mig hemåt.   De sista 500 metrarna innan jag var hemma, var oerhört jobbiga, och i trappan upp till lägenheten var jag nästan lite gråtfärdig. Nu har jag tagit maxdos medicin plus en åksjuketablett.  Hoppas det stoppar upp nu så att inte Meniére ska hålla mig sällskap framöver.

Funderar på om jag ska försöka fixa en kopp kaffe .... sen blir det soffläge med hundarna.

Ser att det virvlar små lätta snöflingor utanför fönstret. Härligt :)

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0