Flexibelt i paradiset



Jag blev tvungen att prioritera om min dag, så städningen finns kvar tills i morgon :)

Redaktören på tidningen ringde och ville att jag skulle skriva om en grej, så det blev att jobba lite istället. Förutom det så åkte jag iväg till Burträsk för att hämta ut vaccinet till Molly, som jag var säker på skulle ha kommit vid det här laget. Det visade sig att receptet inte ens dykt upp än, så vaccinet är inte beställt. GGAAAHHHHH!!!

Nåja, jag kikade in till Catrine och drack kaffe och surrade en stund istället, sen hem, ut med hundarna, skriva artikel, ut med hundarna igen, sen var det fredagkväll :)   Nu har jag sett Idol och det håller på att vara dags att gå ut med hundarna för sista pinket för dagen, sen krypa isäng.

Det blev ett glas rött till middagen... nu blir det ett glas hostmedicin. Hoppas ni haft en bra dag idag.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0