ibland blir man bara så ..... besviken.

Idag har jag jobbat på ICA, och det var som vanligt jätteskoj :)  Dagen har gått så himla snabbt!  Efter jobbet kom Pernilla upp en sväng. I morgon ska vi käka lunch i stan och umgås lite till :)  Hannah jobbar, så hon kan inte delta i våran lunchpåstandag.

Tänk.... ibland blir man så besviken på människor...   man tänker: VARFÖR?.  

Tänk dig följande scenario:   Jag ska borra ett hål i en vägg i en lägenhet. Jag frågar den som byggt lägenheten - Var finns ledningarna?. Den som byggt lägenheten pekar ut var ledningarna finns, så att jag inte ska borra rakt i dem. Fint, jag borrar...... RAKT I EN LEDNING. Den som byggt lägenheten och dratit alla ledningar, har pekat fel. Efter ett tag skickar människan som byggt lägenheten och dragit ledningarna, en räkning till mig som borrat hål i ledningen. ÄR DET RÄTT?!     NEJ tycker jag.   JAg blir så himla besviken på sådana människor.  Människan har inte kommit och pratat, inte tagit kontakt... utan bara skickat räkningen.   MEN HAN HAR JU SJÄLV PEKAT UT VAR JAG SKA BORRA !!!!   FÖR HELVETE!!!!   Nä, jag blir nog inte BARA besviken. JAg blir rent ut sagt förbannad åxå.   När jag tänker efter så blir jag så inni helvete arg.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, kul att jag hittade till din blogg, via facebook, ja, usch vad tråkigt med människor som gör en besviken och inte kan vara ärliga,kul att du jobbar på ICA, jobbar du ofta där? Ha det gott. Mvh.Marie

2011-11-10 @ 21:32:39
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej Marie, kul att du hittade hit :)

Jag var anställd på ICA förut, men blev uppsagd i Juni i år pga arbetsbrist, men jag får jobba någon dag här och där, vilket är jätteroligt :)

2011-11-10 @ 21:35:36
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0