Möte, halsont, stadsresa ....

Den här dagen blev verkligen fylld till bredden. På förmiddagen blev det ett möte .. väldigt givande inför framtiden :)

Efter mötet drog jag iväg in till stan för att träffa Pernilla..... och sen har det handlat om halstabletter, te... honungslikör... hosta...

Japp, jag har känning av en förkylning. Brukar man ha såhär ont i halsen?  Ja... kanske. Nu ska jag i alla fall gå ut med hundarna, och sen gå isäng, för jag känner mig risig.

Hoppas ni haft en bra dag.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stackars dej! Men honungslikör låter spännande...och GOTT! Undrar om jag inte har liite ont i halsen jag också..Annars kan det väl inte skada med lite i förebyggande syfte också..?

Får man be om receptet!

Kram & krya på dej, Maria!!

2011-11-12 @ 20:56:09
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Maria

Eftersom honungslikören är gjord i Ljubljana, så känns det onekligen spännande att dricka den :) Den är god, men såpass stark att en skvätt i en kopp te känns lagom mycket :)

kram

2011-11-12 @ 21:52:03
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0