Riktigt jobb.



Idag ska jag på ett riktigt jobb, därför är jag uppe med tuppen :)   Mina vovvar ska inte på nåt jobb alls, därför sover de än. Ska dricka upp kaffet, sen väcka dem och ta ut dem på en morgonrunda. Blir inte i skogen dock, för jag har ingen pannlampa.  Idag får de en riktig vilodag.

Jag känner faktiskt inte av någon träningsvärk, trodde att jag skulle få svårt att komma ur sängen ... men än så länge känns det bra. Ja, lite tunga armar, men inte onda.  Fränt :)

Nä, nu måste jag sörpla i mig kaffet och gå ut, sen frukost och iväg. Ha en bra fredag allihop!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Mollys bön.



DU.. som haver hunden kär,

se till mej som liten är,

vart jag mej i skogen vänder,

står min lycka i mattes händer...



Maria, Molly, Kelly, Paddy

Glad Advent!



2011-11-26 @ 13:46:23
Postat av: Maria

Tack Gunilla, jag önskar dig, Sture och Vicke Glad Advent åxå :) kram

2011-11-26 @ 22:31:20
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0