Städdag i paradiset

Att kunna börja dagen med en timmes promenad i skogen med hundarna ... DET är livskvalitet. 

Nu är det kaffedrickartajm, sen ska jag iväg till Burträsk för ännu mer kaffe, samt på apoteket och hämta ut Mollys vaccin, som förhoppningsvis har kommit.  När jag kommer hem är det städning på schemat, förutom ytterligare en lite längre promenad med hundarna innan det blir mörkt.  Ikväll blir det entrecote och ett glas rött, Tv, lugn och ro.

Må fridens liljor växa och frodas hos er, samt att ni har en bra fredag :)

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, vilken härlig fredag du haft, ja, jag samlar på tomtar och älskar julen, och jag brukar ta upp alla tomtarna i mitten utav november, eftersom de är så många, så tar jag upp dem i tid, så de får vara uppe till veckan efter nyår, sedan tar jag ner allting igen...Ha en trevlig helg. Kramar

2011-11-18 @ 21:51:40
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0