1 år går så snabbt!



För precis ett år sedan hade jag den här bilden i bloggen. Paddy cool & Co.   Lille Milo-skrutten hade nyligt anlänt till de här breddgraderna, från Östersund....

Plusgrader idag. 4 stycken närmare bestämt nu när jag var ute på morgonrundan. Jag gick upp till backen.. eller rättare sagt, till campingen vid backen.. och det har redan kommit hyfsat med husvagnar. De sitter där och väntar på snö, så att de kan börja åka slalom :)

Själv ska jag äta frukost nu, och sen gå ner i tvättstugan en sväng. Senare idag kommer Hannah hit med lille Gullefjun. De ska bo här i veckan, då Hannah ska jobba på OK i Burträsk. Det ska bli kul :)  Ska gå och handla lite så att det finns nåt smarrigt att äta för oss.

Idag ska jag träna lite såndär träning med hundarna som de egentligen inte behöver kunna, men som är bra ändå att aktivera hunden med. Peka på rätt finger när man håller upp handen tex. Fräsigt partytrick ... även om jag aldrig har party.. och aldrig bjuder hem någon... förutom Annica och Eva och mina barn... fniss... men gu va impade de ska bli, hahahahaha.

Ha en bra dag hörrni!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0