4 grader, klarblå himmel, nästan ingen vind. Lycka!



Idag är dagen Cykelfest. Ska vi ha så tur att det här underbara vädret håller i sig hela dagen?! Isåfall är det helt sanslöst så tur vi har. Det har ju mer eller mindre regnat varje dag i .... ja.... en evighet känns det som :)

Morgonpromenad i sånt här väder är ren och skär Lycka. Det är Energi, Liv, Glädje!



Molly tyckte : Skönt att jag fick tröja på mig, men du får gärna börja leta fram fleece-sockarna åxå.

Hur jag ska få ihop den här dagen med allt som ska göras, det har jag inte nåt klart och tydligt svar på, men jag börjar här och nu med kaffe i alla fall, så får vi se sen hur det landar. 

Ha en härlig dag allihop, och kom ihåg att fylla den med nåt värt!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0