Dagen är över....

Och vet du... det känns riktigt skönt.  Hannah, Lukas och Gullefjun åkte hem idag. Jag har varit på klubben och haft vardagslydnadskurs, sen hem, ut med hundarna, äta middag, zumba, hem, duscha, ut med hundarna .. Nu är jag trött. Riktigt trött. Sov risigt natten som var... och ärligt talat rätt många nätter före det åxå. Nu hoppas jag få sova hela natten, eller åtminstone stora delar av den. I morgon har jag inget inbokat, och det är nog tur det. Jag antar att den taskiga sömnen kommer sig av för många åtaganden.....  så nu behöver jag några dagar där jag bara fokuserar på mig själv, hundarna och tjejerna. Inget annat.

Nu är det dags att koja. Ut med hundarna för sista pinket bara. Sov gott allihopa!

Gokväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0