Dagen efter den stora festen.



Men ÅÅHHHH vilken kväll det blev igår!!   Kanonvädret höll i sig hela dagen och hela kvällen. Det känns som att det var nån sorts magiskt som skedde, eftersom det idag är helgrått och kommer nog att bli regn åxå ser det ut som. Tänk att vädret var så fantastiskt bra, just den dag vi valt att ha cykelfesten... fattar det knappt.   Det var så himla roligt, och det var jag nog inte ensam om att tycka. Många, många kramar och "tack för att ni ordnat festen" fick man höra under kvällen, så alla var nog supernöjda :)

I morse när jag vaknade, ja, för en dryg timme sedan... så kändes det som att jag knappt sovit nåt....  Det känns inte som att det är läge att köra bil idag om vi säger så. Det blir en lugn och fridfull dag det här... som avslutas med Zumba ikväll.

Nä... nu ska jag knäppa på tvn och sjunka ner i soffan... jag kan bli kvar där en stor del av dagen känns det som.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0