Dags att göra kväll...

Onsdagen är slut. Hannah har kommit från jobbet och vi har kollat på nyheterna på tv. Hundarna har varit ute på sista pinket, så nu är det bara att krypa isäng.

Idag har jag varit hos Pernilla en sväng, sen har det varit promenader med hundarna som varit det huvudsakliga. Jag lånade Pernilla och Nisses glassmaskin förresten, så jag och Hannah ska göra glass i morgon. Vi kollade i receptboken som följde med, och det fanns ungefär hur många recept som helst, men vi enades om att prova göra kaffeglass. Rapport kommer i  morgon hur det smakade :)

I morgon blir det att träna hundar var för sig utomhus. Det är lika roligt varje gång :)  Molly äter sin sista kortison i morgon, då har hon ätit i 22 dagar. Hon är nog helt bra kan man säga. Tack och lov. Om det kommer tillbaka så ska jag meddela veterinären i Luleå, för då skickar hon iväg blodprovet som togs, för vidare analys.

Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna. Hoppas ni haft en bra dag, och ni som var på core igår, hoppas ni åxå har lite träningsvärk :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0