I samma gamla fotspår.

Minns du att jag brukade vara helt slut efter fredagens jobb, när jag jobbade på ICA?  Samma känsla består efter att ha jobbat på ICA den här fredagen. Nu måste jag krypa isäng innan jag går mitt itu av trötthet. Dagen har varit superb! inget snack om saken! Kunderna som varit in och uttryckt hur kul det var att se mig igen - välkommen tillbaka, har utbytts i ett - synd! när jag berättat att det bara varit för idag.

Att vara omtyckt..... gillad..... uppskattad....   Det är viktigt.  Handlar det om att vara omtyckt på sitt jobb, av sina grannar, sina närmaste.... you name it.   Det är viktigt!   Att känna sig uppskattad är en av de saker i livet som är ... ett måste skulle jag säga. Vad är det som gör att man uppskattar vissa människor, men vissa faller lixom ... utanför ramarna för uppskattning? Är det personligt?, Är det.... vad?

Ikväll har jag haft fredagsmys med vin och ost... kanske därför jag inte kan tänka hela varvet ut i föregående fråga... fniss.... jag orkar inte tänka själv, kan någon tänka ÅT mig?   :)

Det enda jag orkar tänka nu, är att borsta tänderna och krypa isäng. Hannah och Lukas ska visst inte komma förrän kring 02 ... och då hoppas jag verkligen att jag sover.  Hundarna har varit ute och pinkat... så jag tror att jag ska borsta tänderna och sen inte fundera så mycket mer... utan ... krypa under täcket. Kommer ni på några listiga svar på frågan om uppskattning osv, så kan ni väl avlägga en kommentar? 

Tack på förhand och Gokväll  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0