Långa nätter ...

Har ju sovit lite si och så i slutet... sovmorgnar varvat med väldigt lite sömn... och inatt blev en maratonnatt. Jag somnade kring 2 och vaknade 3. Sen var det sovit klart. Jag var så trött så jag mådde illa. Jag var tvungen ringa Pernilla och säga att jag inte orkade följa med till stan. Kändes jättetråkigt, men vet att med en timmes sömn i botten, blir en stadsresa bara too much.  Maxdos mediciner, knäppta händer och  vila. Så ser dagen ut, med endast få undantag.

Nu dricker jag morgonkaffe. Efter det ska jag gå ut och lägga ett spår till Paddy.  Sen blir det nog lugnt fram tills i eftermiddag då jag ska iväg på hundklubben.  Ikväll har jag inget inbokat, och det känns bra. Ska bara slappa i soffan.

Ha en bra dag!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0