mopperök och brorsorna

ok. Dagen har bestått av en hel del härliga ingredienser. Både blårök från gamla mopeder, och brorsornas mek i bilen :)  samt träning och promenader med hundarna förstås.

Facebook är en källa till både positiva och negativa känslor. Så är det. Människor som skapar både en, två och tre olika konton, och på en kanske man är välkommen som vän, men inte på de andra. Hur tänker man då?

Människors sätt att bete sig och tänka, har nog alltid fashinerat mig... men på senare tid har det kanske slagit om till att.... jag vet inte.... men positivt är det inte.   

Med detta kryper jag isäng. JAG har haft en superb dag, hoppas att ni åxå haft det :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0